Náš Informačný systém ENVITA s modulom REUSE doslova trivializuje evidenciu opätovne použiteľných predmetov, teda evidenciu ich príjmu a výdaja, a to za pomoci obyčajného mobilného telefónu alebo tabletu s pripojením na internet. Na pozadí tejto evidencie dochádza k automatickému ovládaniu viditeľnosti predmetov na propagačnej webovej stránke, čím sa darí významne zrýchľovať kolobeh predmetov a mieru záujmu o ne.
Pozitívnymi efektmi nášho riešenia:
- jednoduchá evidencia predmetov vrátane automatickej propagácie → možnosť rýchleho zaškolenia
- čiastočné využitie webového prostredia → nenáročná a stabilná prevádzka ako pre obsluhu, tak aj pre IT podporu
- v rámci propagácie predmetov možnosť nastaviť manipulačné poplatky za poskytovanie služby → pokrytie finančných nákladov na prevádzku reuse centra
Dajte nový život použitým veciam
Reuse centrá sa zameriavajú na opätovné využitie a predaj použitých predmetov (za symbolické ceny), ktoré darujú občania obce. Ich cieľom je predchádzať vzniku odpadu a podporovať udržateľné spotrebné správanie prostredníctvom recyklácie a obnovy použiteľných vecí a tým znižovať spotrebu surovín a energie potrebnú na výrobu nových výrobkov. Môžeme tu nájsť širokú škálu vecí, ako sú kuchynský riad, nábytok, knihy, hračky, kočíky, umelecké predmety, športové potreby a mnoho ďalšieho.
Proces príjmu, propagácie a výdaja opakovane využiteľných predmetov ukazuje nasledujúce video
Proces vytvorenia záznamu:
- Obsluha reuse centra si otvorí webovú stránku v mobilnom telefóne či tablete, vytvorí fotografiu, naskenuje QR kód zo samolepiaceho štítku, doplní popis a kategorizáciu produktu a potom dáta uloží.
- Systém sa postará o zaradenie produktu do propagačnej stránky (katalógu predmetov).
Proces evidencie záznamu:
- Samolepiace štítky s QR kódmi umiestnené na predmetoch majú farbu podľa sadzby manipulačného poplatku, čo zjednodušuje orientáciu návštevníkov reuse centra.
- Výdaj predmetov prebieha jednoduchým načítaním QR kódov pomocou 2D čítačky čiarových kódov, pričom potvrdenie výdaja automaticky generuje aj doklad o platbe.
- Podobne to funguje napríklad pri bežnom nákupe potravín a mnoho z nás sa stretlo aj so samoobslužnými pokladňami. Aj v našom riešení nájdete podobné zjednodušenie procesu výdaja.
- Návštevníci reuse centra si totiž pomocou svojho mobilného telefónu môžu otvoriť webovú stránku nášho systému a sami si načítať QR kódy predmetov, o ktoré majú záujem.
- Obsluhe následne len nahlásia značku nákupného košíka, ktorú si sami zvolili, vďaka tomu ušetria čas obsluhe reuse centra a sami majú pod kontrolou to, čo je im pri výdaji účtované.
Individuálna cena. Kontaktujte nás.