Služby
Našim zákazníkom poskytujeme služby podľa ich priania a potrieb:
- ponúkame predplatenú podporu k programom (vrátane pravidelných aktualizácií) formou servisnej zmluvy,
- v prípade, že potrebujete školenie alebo servisný zásah nášho technika priamo v priestoroch Vašej spoločnosti, potom neváhajte využiť našu službu pre individuálnu servisnú podporu; táto služba je Vám k dispozícii aj v prípade potreby opravy alebo úpravy Vašej databázy, zákazkové úpravy programov (doplnenie špeciálnych funkcií priamo na mieru Vašim potrebám) alebo odborného poradenstva,
- služby administratívneho charakteru
Servisná zmluva k ENVITA
Pre zlepšenie užívateľského komfortu ponúkame všetkým našim zákazníkom výhodný variant rozšírenia základnej užívateľskej podpory formou uzatvorenia servisnej zmluvy, ktorá pre Vás zaisťuje celoročnú podporu k programu ENVITA.
Prečo je výhodné uzavrieť servisnú zmluvu?
Servisná zmluva Vám zabezpečí:
- Garanciu programových úprav spojených s legislatívnymi zmenami – stály vývoj (Garancia 100% kompatibility s aktuálnou legislatívou SR – vývoj a údržba softvéru v súvislosti so zmenami príslušných zákonov, vykonávacích vyhlášok a predpisov či legislatívnych výkladov, zabezpečenie základného vývoja doplňovaním funkcií programu na základe väčšinovej požiadavky užívateľov)
- Aktualizácia programu (oznámenie o zmenách, ktoré sú spôsobené napr. zmenou legislatívy a ovplyvňujú spôsob práce s programom. Poskytnutie aktualizovaných programov v prípade zmeny legislatívy najneskoršie do 2 mesiacov od dátumu platnosti predmetných zmien, aktualizácia softvéru v súvislosti s doplňovaním funkcií, minimálne 1x ročne)
- Poradenská služba (hot-line (konzultácie) pomocou telefónnej linky v pracovných dňoch (obvykle pondelok - piatok s výnimkou štátnych sviatkov) v dobe od 8:00 do 16:00. Individuálne s možnosťou dohody aj v inom čase, hot-line pomocou e-mailovej adresy – garantovaná doba odozvy v pracovných dňoch max. do 24 hodín od doručenia emailu)
- Vzdialená podpora pri haváriách a krízových situáciách (on-line podpora pomocou pripojenia a vzdialeného ovládania koncovej stanice príslušným programom – max. v rozsahu 2 hodín ročne, garantovaný zásah na pracovisku najneskôr do 10 pracovných dní v prípade poškodenia databáze, narušenia integrity dát a pod.)
Individuálna pomoc
- Služby individuálnej servisnej podpory sú určené predovšetkým pre užívateľov softvéru ENVITA
- Sme pripravení Vám pomôcť napríklad s inštaláciou softvéru, s úvodnými nastaveniami, s prípravou a kontrolou dát, ako aj so zaškolením Vašich pracovníkov (či už jednotlivcov alebo skupín)
- Individuálnu servisnú podporu poskytujeme online alebo osobnou návštevou priamo na Vašej prevádzke
- Odo dňa obdržania Vašej objednávky sme vo väčšine prípadov schopní začať realizovať požadované služby do 3 pracovných dní
Administratívne služby
K našim softvérovým produktom poskytujeme tieto administratívne služby:
- Prevod licencie
- Všetky licencie INISOFTware, poskytujeme našim užívateľom v súlade s Autorským zákonom, za podmienok stanovených v licenčnej zmluve ako nevýhradné, s územným rozsahom obmedzeným na územie Slovenskej republiky a s časovým rozsahom obmedzeným na dobu trvania autorských práv.
- Užívateľ má možnosť všetky svoje práva v rámci licenčnej zmluvy trvalo previesť na iného majiteľa, ktorý je ovládajúcou alebo ovládanou osobou / obchodnou spoločnosťou pôvodného majiteľa. Ďalej sa možnosť tohoto prevodu licencie vzťahuje na spoločnosti, ktoré prešli transformáciou alebo fúziou. Prevod je možné realizovať na základe vyplnenia a zaslania žiadosti o prevod licencie, kde obe strany (pôvodný a nový nadobúdateľ licencie) svojím podpisom potvrdzujú súhlas s týmto prevodom.
- Formulár so žiadosťou môžete stiahnuť tu.
- Za prevod licencie je účtovaný manipulačný poplatok 40 € (bez DPH).
- Po prevedení prevodu licencie sa pôvodný majiteľ zaväzuje zo svojích počítačov celkovo odstrániť všetky nainštalované produkty podľa rozsahu prevedenej licencie.
- Pasivácia licencie
- Ak nechcete využívať zakúpenú licenciu, môžete ju pasivovať. K pasivovanej licencii nie sú účtované servisné poplatky. O pasivovanú licenciu ale neprichádzate. Môžete ju kedykoľvek aktivovať.
- Aktivácia licencie
- Pasivovanú licenciu môžete aktivovať a príslušný program tak začať znova využívať. Za aktiváciu licencie je účtovaný manipulačný poplatok.
- Vytvorenie "papierového" dokumentu (servisné zmluvy, dodatku, ...)
- Podobne ako mnoho iných spoločností aj my cítime zodpovednosť k životnému prostrediu. Preto preferujeme automatizovanú elektronickú komunikáciu. Každým dokumentom, ktorý nemusíme vytlačiť a môžeme ho automaticky spracovať, chránime životné prostredie. Ak napriek tomu trváte na uzavretí zmluvy alebo vytvorenie dodatku k už existujúcej zmluve v listinnej podobe, môže to byť aj PDF súbor zaslaný e-mailom, ktorý sa musí vytlačiť a podpísať, samozrejme Vášmu prianiu vyhovieme. Za tento úkon si však účtujeme manipulačný poplatok.
- Vytvorenie neštandardného znenia zmluvy / dodatku
- Na základe Vami zaslanej písomnej požiadavky na vykonanie zmien v nami predloženom texte zmluvy alebo dodatku (neštandardné znenie zmluvy alebo dodatku) účtujeme poplatok za náklady spojené s vykonanými právnymi úkonmi. Na tento administratívny poplatok budete vždy pred začatím úprav zmluvy alebo dodatku písomne upozornení. Poznámka: Netýka sa úprav identifikačných údajov objednávateľa.
Ceny niektorých poskytovaných služieb uvádzame na samostatnej stránke.
Radi pomôžeme aj Vám.