Služby

Našim zákazníkom poskytujeme služby podľa ich priania a potrieb:

  • ponúkame predplatenú podporu k programom (vrátane pravidelných aktualizácií) formou servisnej zmluvy,
  • v prípade, že potrebujete školenie alebo servisný zásah nášho technika priamo v priestoroch Vašej spoločnosti, potom neváhajte využiť našu službu pre individuálnu servisnú podporu; táto služba je Vám k dispozícii aj v prípade potreby opravy alebo úpravy Vašej databázy, zákazkové úpravy programov (doplnenie špeciálnych funkcií priamo na mieru Vašim potrebám) alebo odborného poradenstva,
  • služby administratívneho charakteru

Servisná zmluva k ENVITA

Pre zlepšenie užívateľského komfortu ponúkame všetkým našim zákazníkom výhodný variant rozšírenia základnej užívateľskej podpory formou uzatvorenia servisnej zmluvy, ktorá pre Vás zaisťuje celoročnú podporu k programu ENVITA.

Prečo je výhodné uzavrieť servisnú zmluvu?

Servisná zmluva Vám zabezpečí:

  • Garanciu programových úprav spojených s legislatívnymi zmenami – stály vývoj (Garancia 100% kompatibility s aktuálnou legislatívou SR – vývoj a údržba softvéru v súvislosti so zmenami príslušných zákonov, vykonávacích vyhlášok a predpisov či legislatívnych výkladov, zabezpečenie základného vývoja doplňovaním funkcií programu na základe väčšinovej požiadavky užívateľov)
  • Aktualizácia programu (oznámenie o zmenách, ktoré sú spôsobené napr. zmenou legislatívy a ovplyvňujú spôsob práce s programom. Poskytnutie aktualizovaných programov v prípade zmeny legislatívy najneskoršie do 2 mesiacov od dátumu platnosti predmetných zmien, aktualizácia softvéru v súvislosti s doplňovaním funkcií, minimálne 1x ročne)
  • Poradenská služba (hot-line (konzultácie) pomocou telefónnej linky v pracovných dňoch (obvykle pondelok - piatok s výnimkou štátnych sviatkov) v dobe od 8:00 do 16:00. Individuálne s možnosťou dohody aj v inom čase, hot-line pomocou e-mailovej adresy – garantovaná doba odozvy v pracovných dňoch max. do 24 hodín od doručenia emailu)
  • Vzdialená podpora pri haváriách a krízových situáciách (on-line podpora pomocou pripojenia a vzdialeného ovládania koncovej stanice príslušným programom – max. v rozsahu 2 hodín ročne, garantovaný zásah na pracovisku najneskôr do 10 pracovných dní v prípade poškodenia databáze, narušenia integrity dát a pod.)

Individuálna pomoc

  • Služby individuálnej servisnej podpory sú určené predovšetkým pre užívateľov softvéru ENVITA
  • Sme pripravení Vám pomôcť napríklad s inštaláciou softvéru, s úvodnými nastaveniami, s prípravou a kontrolou dát, ako aj so zaškolením Vašich pracovníkov (či už jednotlivcov alebo skupín)
  • Individuálnu servisnú podporu poskytujeme online alebo osobnou návštevou priamo na Vašej prevádzke
  • Odo dňa obdržania Vašej objednávky sme vo väčšine prípadov schopní začať realizovať požadované služby do 3 pracovných dní

Administratívne služby

K našim softvérovým produktom poskytujeme tieto administratívne služby:

  • Prevod licencie
    • Všetky licencie INISOFTware, poskytujeme našim užívateľom v súlade s Autorským zákonom, za podmienok stanovených v licenčnej zmluve ako nevýhradné, s územným rozsahom obmedzeným na územie Slovenskej republiky a s časovým rozsahom obmedzeným na dobu trvania autorských práv.
    • Užívateľ má možnosť všetky svoje práva v rámci licenčnej zmluvy trvalo previesť na iného majiteľa, ktorý je ovládajúcou alebo ovládanou osobou / obchodnou spoločnosťou pôvodného majiteľa. Ďalej sa možnosť tohoto prevodu licencie vzťahuje na spoločnosti, ktoré prešli transformáciou alebo fúziou. Prevod je možné realizovať na základe vyplnenia a zaslania žiadosti  o prevod licencie, kde obe strany (pôvodný a nový nadobúdateľ licencie) svojím podpisom potvrdzujú súhlas s týmto prevodom.
    • Formulár so žiadosťou môžete stiahnuť tu.
    • Za prevod licencie je účtovaný manipulačný poplatok 40 € (bez DPH).
    • Po prevedení prevodu licencie sa pôvodný majiteľ zaväzuje zo svojích počítačov celkovo odstrániť všetky nainštalované produkty podľa rozsahu prevedenej licencie.
  • Pasivácia licencie
    • Ak nechcete využívať zakúpenú licenciu, môžete ju pasivovať. K pasivovanej licencii nie sú účtované servisné poplatky. O pasivovanú licenciu ale neprichádzate. Môžete ju kedykoľvek aktivovať.
  • Aktivácia licencie
    • Pasivovanú licenciu môžete aktivovať a príslušný program tak začať znova využívať. Za aktiváciu licencie je účtovaný manipulačný poplatok.
  • Vytvorenie "papierového" dokumentu (servisné zmluvy, dodatku, ...)
    • Podobne ako mnoho iných spoločností aj my cítime zodpovednosť k životnému prostrediu. Preto preferujeme automatizovanú elektronickú komunikáciu. Každým dokumentom, ktorý nemusíme vytlačiť a môžeme ho automaticky spracovať, chránime životné prostredie. Ak napriek tomu trváte na uzavretí zmluvy alebo vytvorenie dodatku k už existujúcej zmluve v listinnej podobe, môže to byť aj PDF súbor zaslaný e-mailom, ktorý sa musí vytlačiť a podpísať, samozrejme Vášmu prianiu vyhovieme. Za tento úkon si však účtujeme manipulačný poplatok.
  • Vytvorenie neštandardného znenia zmluvy / dodatku
    • Na základe Vami zaslanej písomnej požiadavky na vykonanie zmien v nami predloženom texte zmluvy alebo dodatku (neštandardné znenie zmluvy alebo dodatku) účtujeme poplatok za náklady spojené s vykonanými právnymi úkonmi. Na tento administratívny poplatok budete vždy pred začatím úprav zmluvy alebo dodatku písomne upozornení. Poznámka: Netýka sa úprav identifikačných údajov objednávateľa.

Ceny niektorých poskytovaných služieb uvádzame na samostatnej stránke.

Radi pomôžeme aj Vám.

Napíšte nám, ozveme sa Vám.

V texte správy nezabudnite upresniť Vašu požiadavku.
Odoslaním formulára súhlasíte so spracovaním osobných údajov.

Odborná podpora

Prevádzkujeme vlastnú užívateľskú podporu k programu
Prevádzkujeme vlastnú užívateľskú podporu k programu
Telefonická a on-line podpora
Telefonická a on-line podpora
Vysoká miera spokojnosti s riešením otázok
Vysoká miera spokojnosti s riešením otázok
Odborná podpora